Pages

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, March 29, 2009

Mari2 lepas tension



14/3/09- Since mak aku xde (dia p KL, cousin kawin) aku plan nak picnic ngan member2. Kitorang agak stress, sem last mmg mcm tu byk keje. Makanya aku pun pakat2 la dgn geng aku,hr & masa kitorang seme available n tempat mana nak g. Ada kata nk g jeram,ada yg nak g pantai. Sudahnye aku decide nak g Pantai Melawi, Bachok.Sehari sebelum picnic tu aku g pasar beli brg2 untuk bbq n etc2.Esknya kul 9.30 a.m member aku dtg umah,so kitorang konvoila,lagi pun member2 aku x tahu jln nk g sana.Budak Kedah, dia x familiar jalan sini. Sampai2 ujan. Seme macam dah frust...Aku lg la hantu bab mandi2 ni. Lagi haru ada member aku yg sesat jalan.Pada hal diorang g dgn pakcik teksi.Patutnya pakcik tu tahu la jln2 ni, dah nama lagi driver teksi. Aku gak g cari diorang. Tp Alhamdulillah semua ok. Sementara tunggu ujan reda kitorang bakar ayam n mkn dulu. Agak lega sbb hujan reda lps kitorang makan tu.Ehehehhe. Aku ape lagi, terus lari meluru ke pantai.Kalah budak, yag lain pun mengekor jer.Ahahahha. Pape pun picnic tu mmg best. Thanks kepada seme kawan2 yang sporting n giler2.Lagi satu kena time kasih kat yas & ayu sbb masak n jadi gurugambar yg x bertauliah.Bab masak ni klu nak harapkan aku habisla.Lapar seme org nanti.Eheheheh.Ain lak tukang edit gamba.Tq Tq Tq. :)

No comments: