Pages

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, April 30, 2009

Tiba2 mood bertukar

Hr nk blk KB aku demam. Elok selesai aktiviti kat pulau makin teruk demam. Tgh hari tu dpt col drp advisor aku. Dia suruh anta final draf yg tesis hr tu. Mcm mana nk bg, time tu aku kat Jerteh lg. Nak submit hr tu mmg x sempat dah. Dgn demamnye lg. So, aku kena anta esknya. Tp advisor aku kat uitm Machang plak. Haru betul la. Then terpikir 1 altenatif, kirim kat Pn Nurazleena. Col dia, then dia ckp ok. Skali sampai time nk bg dia draf tu dia dah nak sampai Machang. Dia lupa. Muda2 dah dotage. Ahahahha. Huh berasap jap. Nasib baik dia pandai ayat aku. Ehehehe. Kalau x time tu gak aku meletup. Bengangla, demam2 nk kena drive g Mchng.

Dlm pada bengang tu, jd benda lucu. Belum pun aku kuar parking campus dpt col lg. Who??? Ahaks. Pn Nurazleenala, tiba2 je ckp "berenti2, cpt2.Pusing blk". Ingatkan dia x bg dtg Machang. Tp benda lain yg disuruhnya. G beli kek kat sec receipe. Hampeh la. Turutkan la jugak. Da nama lg beloved lec. Tp aku slalu kenakan dia. Ahahha. Pape pun thanks Puan. u light up my day!


Ni air yg puan g turun beli sendiri. Skali bawak naik 5 botol. Sbb 5 org. Ahahah. Kesian. Thanks Puan. Aenn ckp bertuah dia, sbb puan belanja dia jugak. Ahahah. Lucu la. Sengih sorang aku klu teringat hari tu. Marah jd benda yg melucukan.

Nampak kek 3 slices kat depan tu. Semua Puan try. Nak diet ye... Ahahah. Buat2 bz je tu. Hehehhe

No comments: