Pages

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 16, 2009

Semoga Ayu dipanjangkan umur

Ayu masa g Melawi...

Kami merayap mlm2, cari keow teow kerang. Time tu dia tido umah aku.

16/6/09- Semalam pukul 12> aku dpt msg kate Ayu kat wad ICU. X sangka plak. 2 bulan lepas aku demam & batuk. Dia pun demam dgn batuk jugak. Tp aku ok lps seminggu. Yg dia melarat2 sampaila smlm dpt khabar dia tenat... Petang td aku g hospital tgk dia. Mmg x kenal langsung..Buah pinggang dia mula x berfungsi pukul 4 ptg smlm. Doc da cuci. Then kuman yg jangkit kat paru2 dah tukar jadi kanser paru2. Jantung dia bermasalah. Dia still koma. Harap2 Ayu boleh survive n samb berjuang tuk habiskan degree dia. Amin...aku harap sgt, kawan2 yg lain doakan Ayu selamat. Semoga Allah panjangkan umur Ayu.

2 comments:

Unknown said...

innalillahhiwainnailaihiraajiun... semoga roh arwah dicucuri rahmat.. sesungguhnye kite sbg manusia tidak tahu ape yg akan terjadi.. setiap ape yg kite rancang jg perlu kite sedar bahawa Allah Maha Perancang.. Allah lebih sygkan dia, jd kite yg masih hidup inilah perlu berjuang utk akhirat utk diri kite sendiri di alam sane nanti... sama2lah kite berdoa.. insyaAllah...

zahianz said...

Yup... betul. Semua tu ketentuan illahi.