Pages

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, August 24, 2009

G Ganu lg...


Ni paket RotiBoy..


Kali ni aku g Kuala Terengganu bukan saje2 g nak melancong ke merambu ke, melencong ke...Tp g sbb keje. Stay kat sana dalam 5 hr. Mmm, sempat la jugak g merambu kat town dia...jln punya jalan trase la lapar. Beli roti kat roti boy.. Nama roti dia pun roti boy. Kalau kat Singapore org sanggup bratur nak beli roti boy. Aku pun tergerak la hati nk beli roti tu. Nak jugak rase roti yg org kate best sgt sampai sanggup beratur panjang. Harga sebijik roti tu RM1.80. Roti dia mcm roti bun biasa je.. X menarik pun rupa roti tu..Bila makan, wowww sedap! Rangup, cukup rase. X rugi aku try. Jalan lg...nampakla kiosk nama TLekor House. Disebabkan aku kat negeri yg mmg terkenal ngan kopok lekor aku assume kopok kat situ sedap... Rupa kopok tu mcm ok, bila makan tuhan je yg tahu. Punya la keras kopok tu. huh, wat malu negeri jerk kiosk tu.

Kiosk kopok yg keras macam batu tu. hampeh jerk

Berbeza sgt trip aku ke Terengganu kali ni. Dah g sana pun atas urusan keje. X sempat nk merambu..heheh. 1st day & 2nd day puasa aku kat Terengganu... X best rase. Puasa2 best berbuka kat umah...Nasib keje settle awal. Aku balik Kelantan hr ni. Makanya hr ke 3 puasa bukak kat umah. Excited giler. Heheheh...Esk cuti. Lusa keje balik..Malas jerk rase. Huhuhu... Last day kat sana sempat jugak aku jumpa member yg sama2 study dip. Last jumpa dulu tahun 2006, tu pun masa konvo. Kiranya da 3 tahun x jumpa..Semalam br jumpa..mcm jejak kasih.Hehehe.. Ada kesemapatan tu aku g jln2 tepi pantai batu buruk..

No comments: