Pages

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, October 24, 2009

Istiadat Konvokesyen UiTm Ke-71

Bonda tercinta

Big brother, Abe Mat

Abe Zamani

My Sweet Family

Hehehhe...Aku la ni

Syukur ke hadrat Illahi, akhirnye semua yang dirancang berjalan lancar. A million thanks to my beloved mum, my dear brothers and my luvly family... Tanpa mereka sape la aku. Kena say thanks jugak kat semua lecturer yg mengajar aku. Konvo ni teramat la meriah.. Semua datang. Terutamanya mak, abg2 n family aku. Nadi idup aku. Istiadat konvo kali ni lain skit..Nama graduan x disebut. Nama kami hanya dipaparkan di skrin beserta dgn gamba. Hmmm, mcm kurang ong skit. Pape pun aku hepi sgt hari ni. Semua berjalan lancar. Ahad aku fly balik Kelantan. Balik sama2 ngan mak n big bro. Pg esk abg zamani gerak balik Perak. Rindula aku kat budak kecik 2 org tu. Petah sgt mulut umairah. Rayyan plak lucu. Tgk dia mesti nk tergelak

No comments: