Pages

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, October 17, 2010

Saturday update...

Minggu ni aku xdelah duk saje2 menonong kat rumah main tenet, merambu dan paling2 takde aktiviti aku tido. Boring giler. Semalam pagi2 dah bangun. Siap-siap nak g workshop kat UMT dgn Dr Nik. Kami gerak dalam pukul 7 pagi. Sejuk je cuaca. Nak bejalan jauh pun selesa. Program mula pukul 10AM-5.30PM. Banyak input yang aku boleh gunakan untuk apply dalam diri.

Selesai program kami minum petang dan gerak balik ke Kota Bharu. Malam baru sampai. Syukur semua berjalan dengan lancar tanpa ada sebarang kesulitan. Sesuatu yang lucu berlaku. Tapi biarlah rahsia bak tajuk lagu Siti. He3.Aku ngan Dr Nik je tahu. Tergelak sorang bila teringat. Ape pun thanks a lot K'Ma. I do gain lots of knowledge. Luv u. ;)

Peserta bergambar dengan penceramah

Dr. Nik mendengar pendapat peserta untuk videoklip yang dipaparkan


3 comments: