Pages

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 29, 2011

HIV Test


28/12/11 Rabu ~ Memandangkan lagi 3 bulan kami nak melangkah ke alam perkahwinan, aku dengan "soulmate"ambil keputusan nak buat HIV test tu awal-awal.  Nanti dah tak kalut nak buat benda tu, lagi pun keputusan ujian HIV tu valid untuk 6 bulan. Berdebar-debar jugak la masa tu.  Mana taknye, aku ni klu bab-bab jarum macam seriau skit.  Kami buat HIV Test dekat Klinik Kesihatan Pengkalan Chepa.  Alhamdulillah keputusan kami  -ve. Lega.


Selesai....

Dah selesai ujian tu kami jalan-jalan cari makan je la.  Makan nasi sup tepi Hotel Riverview. Sedap. Biasa kalau makan kat sini masa lunch tu memang penuh.  Kami sampai kat situ sebelum lunch hour, selamat...Tak payah nk bersesak-sesak.  Perut kenyang hati senang kata orang-orang tua. :).  Kedai sempoi je, tapi makanan dia best.  Seronok tengok "soulmate" aku makan.  Berselera dia.  Masakan Kelantan katanye, lain daripada masakan luar.

Sup gear box+Sup Tulang+Ayam Bakar+telur masin

Lepas makan kami jalan-jalan dulu sementara tunggu nak jumpa dengan lecturer merangkap kawan aku.  Nak ambik perfume yang dia sponsor untuk wedding aku.  Terima kasih Puan Nurazleena.  Lewat petang baru jumpa dia, dia ada meeting kat UiTM. Tak tahu nak jalan mana kalau kat KB ni, last2 decide nak g minum air kelapa dekat Sek Kompleks, sampai-sampai tutup kedai tu. Haih, terus ke KB cari nasi kerabu untuk dinner kami. Lepas beli meal baru g rumah lecturer aku.  Sebelum maghrib dah sampai rumah.  Usai maghrib aku dengan "soulmate' makan malam. Lepas tu dia balik.

Panjang umur, murah rezeki, ada jodoh, jumpa lagi kita tahun depan.  Macam lama jer bunyinye.  Padahal 6/1/12 aku nak g KL shopping barang kawin. :). Will miss u dear... Mohd Rijal Shukri...


No comments: