Pages

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, March 29, 2009

Jaket utk 2 hero


Susah betul la nak dapat jaket budak kecik yang mcm jaket org dewasa. Smart giler jaket tu.Teringin nak beli tuk Ebab dgn Rayyan. 1st time pegi kedai tu, tauke dia ckp next week sbb xde saiz dak dua tu.So, aku tunggu la next week.Da sampai masa tu , aku g sana tp kedai tu plak tutup.Adoi bengang rase. Kali ke 3 aku g kedai tu bukak, aku tanya dia...Ada jaket tu. Tp warna plak aku x berkenan. Hish apsal la susah sgt nak dpt jaket tu. Pikir kejap aku...then tauke tu mintak phone number, dia ckp nak col klu ada stok. Kena tunggu lagi. Sabar dalam bengang aku. Last2 dia col kata stok da sampai, excited aku g jumpa dia amik jaket tu. Nak dijadikan cite salah satu jaket tu salah size. G kedai dia lagi nak tukar, nasib la mamat tu mcm ok je. Ehheheh. Harap2 smart la budak2 tu pakai. :) :) :).

No comments: