Pages

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, August 8, 2009

Karnival Sains & Teknologi

Stage Perasmian Karnival n tpt Dj duk merapu n umum cabutan bertuah. Tpnye aku x bertuah lak. kui3...

Geng shif aku. K'La RP, Yeop n aku...

Date : 6/8/09-9/8/09
Venue : Balai Islam
Dress code : Menutup aurat. ehehhe

Karnival ni 4 hr. Drp kul 9 pagi-10 mlm. Tiap2 org kena jaga booth 2 hr. Skali malam, skali siang. Karnival mcm ni lebih pada pameran la. Selain Celcom ada booth SIRIM, Suruhanjaya Komunikasi & Multimedia (SKMM), TM, Maxis, Pengguna, IPTS2, ada gak jenis2 syarikat yg jual alat2 komputer join..Booth yg paling cool TM la, byk depa bagi gift kat pengunjung. Agak murah hati diorang ni. Booth SKMM pun ok gak, selain bg info pasal teknologi, diorang bg beg, pen, n buku nota. heeee. Lagi satu booth yg tarik minat aku, booth pengguna. Diorang buat comparison between brg ori nga tiruan. Ingatkan brg2 mcm jeans, t-shirt n benda2 yg mahal je ada yg tiruan... Rupa2nya sabun basuh, ubat nyamuk fumakilla pun ada yg tiruan. Huhuhu. Mcm2...Dalam pada duk sana dapat jugakla general knowledge. Td sempat gak aku g risik yuran untuk sambung MA. Heheheh...cita2 nak samb lagi, tp nanti la stabil keje dulu...

No comments: