Pages

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, August 10, 2009

UiTm Dihatiku



WAWASAN SETIA PELAJAR


Bersatu kita pelajar UiTM
Kita bangsa perkasa
Taat dan setiaku untuk negara
Penuh semangat waja

Kita jangan mudah terlupa
Pengorbanan perjuangan anak bangsa
Kita jangan mudah terleka
Kemajuan keamanan yang ada
Kita berterima kasih pada pemimpin2 negara
Kita rasa penuh bersyukur
Kerahmatan kemuliaan dariNya

Kamilah pendukung pewaris bangsa
Kamilah pendaulat bangsa Malaysia
Kamilah pelajar berwawasan
Untuk negaraku



Tiba2 rase rindu masa buat degree hr tu. Mcm nak putar balik je zaman tu.
Lagu kat atas tu lagu kamila... Masa dgr dulu x rase pape pun...Bila dah grad n sebati ngan UiTm rase mcm lagu tu bg semangat. Mmm...Rindu ngan kawan2 yg sama batch ngan aku. Insyallah xde aral jumpa masa konvo... "UiTm Dihatiku".


2 comments:

zet said...

ni kenape semangat waja sangat nk letak lirik lagu uitm kt blog aa? Hahaha

zahianz said...

Ahahaha...itu sudah semestinya. Bangga la ngan tempat amik deg. Apela kah2 ni.