Pages

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 1, 2009

Ganu Negeri Penyu












Kropok lekor, penyu, dan skang ni Masjid Kristal...Menarik jugakla Terengganu kalau nak bercuti.
30-31/3/09~ Pg2 kami dah bertolak. Sbb pertama nak elak drive masa panas, kedua... nak sampai awl n blh buat banyak aktiviti.Ehhehe. Dalam pukul 11 lebih kami sampai n terus check in di Permai inn.1st thing aku cr mestilah pool.Duk lepak dlm bilik sat then petang swimming...hahhah. Penat berendam kami decide nak kuar ronda2 kat Pantai Batu Buruk sambil2 pegi makan mlm.
Day 2~ Lepas solat subuh mata cerah je. X terasa langsung nak tido.Kul8 dak2 ni trn kat pool lg. Pkl 9> br semua naik, tu pun sbb dah sejuk.Sebelum ronda2 kami breakfast dulu. Next destination Taman Tamadun Islam yg org duk ckp glamer tuh. Hmmm klise bunyinye.Da sampai tu mcm biasala..mesti posing kan. Eheheh. Cuaca terik so aku mcm mls nak jln2 area tu. Da boring kat sana kami g Muzium Negeri plak.Jarak dr Masjid Kristal tu x jauh pun.





Sebelum balik tu singgah jap kat Pasar Payang cr souvenior utk abg aku dgn membe2. Mak aku mcm da penat giler jln2. Sian dia. Tudung pun dah kelepek2.Ahahaha.

Kul 4.30 br berkira-kira nak balik. Tp...macam dah jd benda wajib, kalau pergi Tganu mesti beli Kropok Lekor kat 007. Perjalanan balik agak memenatkan. Driver pun tukar2, sbb big bro aku ngantuk. Slalu klu g jalan2 aku mesti kena jd co pilot. Huh... Pape je lah yg penting oliday klali ni sronok. ;). X sabar nak g pulau plakkk....Daaaaaaaa

No comments: